lørdag den 2. november 2013

Blog challenge - Mit seneste køb

Ja så blev det novemer - og jeg er allerede forsinket med min blog challenge. Jeg kommer nok ikke til at følge den slavisk, men jeg synes, at den lægger op til nogle gode indlæg.
I går var jeg lovligt undskyldt. Jeg havde en fantastisk fridag, hvor jeg først var til fredagsfix hos Lines syskole Marapytta - men mere om det senere :-). Senere brugte jeg aftenen sammen med Papsøster Birgitte, niece Johanna og vores kusine Mette. SUPER hyggelig aften.

MEN nu til mit seneste køb:
Jeg købte for et par uger siden et par strikbukser fra det danske mærke Six Ames. Det forhandles vist ikke mange steder, og jeg kendte det ikke før. Jeg købte dem hos den skønne lille forretning Voigt på Østerbrogade.



Voigt er en dejlig forretning med super service, hvor man let kunne bruge ALT for mange penge. 
De har en facebookprofil, som jævnligt poster billeder af deres varer. Det er god inspiration - og en super smart markedsføringsidé for en lille forretning. 

Bukserne er skønne og blevet et super hit. De er bløde, varme og smarte. Man kan let style dem op, så jeg i hvert fald godt synes, at jeg kan have dem på på arbejde - og samtidig have en behagelig følelse af stadig at have nattøj på - What's not to like?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar